W dniu 2 września 2022 roku nasi przedstawiciele w składzie Dawid Lasek – Pełnomocnik Rektora ds. Informacji i Analiz Transgranicznych oraz Konrad Bajdak – Koordynator Biura Centrum Informacji i Analiz Transgranicznych uczestniczyli w szkoleniu pt. “Jak skutecznie prowadzić marketing turystyczny w dobie zmieniających się trendów wynikających z pandemii koronawirusa?”
Podczas szkolenia, obecni na nim specjaliści przedstawiali obecny problem branży turystycznej w Polsce po przejściach związanych z pojawieniem się SARS-CoV-19 i wskazywali możliwe działania, które w przyszłości będą łagodzić te skutki.
Podczas szkolenia, obecni na nim specjaliści przedstawiali obecny problem branży turystycznej w Polsce po przejściach związanych z pojawieniem się SARS-CoV-19 i wskazywali możliwe działania, które w przyszłości będą łagodzić te skutki.
W trakcie prowadzonych dyskusji nasi przedstawiciele mogli wypowiadać się w szerszym spektrum:
Budowania marek lokalnych,
Dobrych praktyk komercjalizacji JST,
Skutecznego marketingu turystycznego,
Tworzenia koncepcji produktów turystycznych.
W ramach uczestnictwa w szkoleniu nasi przedstawiciele mogli posłuchać wystąpienia Piotra Lutka – Prezesa Synergia oraz Michała Basińskiego – Wiceprezesa Synergia, którzy w ramach swoich wypowiedzi przybliżyli tematykę “Carpathia – od marki do biznesu. Dlaczego i jak kreować produkt turystyczny w oparciu o ideę marki Carpathia?” oraz praktyczne zastosowanie komercjalizacji produktów turystycznych.
ul. Czarnieckiego 16
37-500 Jarosław
Budynek J5, Pokój 10
tel: (+48) 16 624 46 40
NIP: 7921794406
REGON: 650894385
ePUAP: /pwste/SkrytkaESP