Centrum Analiz Transgranicznych Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu zobowiązuje się do zapewnienia dostępności swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. O dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie o dostępności dotyczy głównej strony internetowej Centrum Informacji i Analizy Transgranicznej.
Data publikacji na stronie internetowej: [2021-05-04].
Data ostatniej istotnej aktualizacji: [2023-07-09].
Serwis jest częściowo zgodny z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. O dostępności cyfrowej do serwisów internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych ze względu na wymienione poniżej niezgodności lub wyłączenia.
Główne niezgodności lub wyłączenia:
Oświadczenie złożono dnia: 2023-07-09. Oświadczenie zostało sporządzone na podstawie samooceny i narzędzia oceny strony internetowej http://checkers.eiii.eu, z czego wynika, że strona internetowa Centrum Informacji i Analiz Transgranicznych PWSTE w Jarosławiu spełnia wymagania określone w 100%.
W serwisie można używać standardowych skrótów klawiaturowych.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą kontaktową jest Konrad Bajdak, konrad.bajdak@pansjar.edu.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 16 624 40 78.
Wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz żądania zapewnienia dostępności można składać kontaktując się z osobą kontaktową, którą
jest Piotr Majcher, piotr.majcher@pansjar.edu.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 16 624 46 40
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać:
Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.
ul. Czarnieckiego 16
37-500 Jarosław
tel: (+48) 16 624 46 40
NIP: 7921794406
REGON: 650894385
ePUAP: /pwste/SkrytkaESP